понеділок, 11 січня 2021 р.

Завдання на опрацювання №2 + тести

 12 січня

1. Природознавство

У зошиті записуйте спостереження за погодою!!!

Тема. Повторити материк Євразія с.69-73

Користуйтеся атласом. 

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=e3SDpz4SlXU


2. Математика
Тема. Геометричні фігури в просторі
1. Класифікація геометричних фігур на плоскі та просторові.
Світ, який нас оточує об’ємний. Предмети оточуючого середовища, здебільшого, мають довжину, ширину і висоту. Розгляньте шафу, стіл, рюкзак…Які вони – плоскі чи об’ємні? Отже, є потреба з’ясувати що ви знаєте про просторові, об’ємні фігури. Деякі з них вам давно відомі. Назвіть їх. Можливо, є й інші фігури? Здогадайтесь, які предмети нагадують фігури невідомої для вас назви.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=EL3SGdF0hOM

2. Підручник с.132 №1,2 (усно)

3. Домашнє завдання с.133 №5 (праворуч дії), №6.

 

                                         Українська мова

Тема.Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому

 -Що називається прикметником?

- Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово прикметник?Прикметник (Синоніми, антоніми, однозначні, багатозначні, пряме значення, переносне значення)

У зошит записуємо   Дванадцяте січня

                                   Класна робота

1. Записати прикметники- синоніми парами.

Лагідний, сердита, добре, ніжна, люта, ласкавий, минула, чепурний, неосяжне, акуратний, давня, милосердне, ласкава, безкрає.

2. До поданих слів доберіть і запишіть протилежні за значенням.

Свіжий - ....., повільна - ...., солодкий - ....., веселе - .....,новий - ....., вузька - ....., новенькиий - .... .

3. Списати речення і підкреслити хвилястою лінією прикметники, вжиті в переносному значенні.

     Північний, хижий, сердитий вітер віє, неначе голодний вовк. Сизі трави вигравали сріблястими краплинами роси. Сиві каламутні хмари заслали олив'яним килимом усе небо.

- Ми повторили значення прикметників. А як ви гадаєте, навіщо нам потрібно вміти добирати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, вживати їх у прямому та переносному значенні? (Щоб наше мовлення було виразним, яскравим, емоційним.)

Виконати тест       Код доступу 2085726

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

4. Підручник с.83-84 впр. 160, 161(усно)

– З’ясуйте мету кожного тексту. (Перший текст пояснює, що таке ніч. Такий текст вживається у підручниках з природознавства, він називається науково-популярним, оскільки в доступній формі пояснює явище. Другий текст художньо описує осінню ніч. Подібні описи використовують у художніх творах для створення образу.)

– Знайдіть в обох текстах слова і вирази, вжиті в переносному значенні. (Сонна земля; місяць показував золоті роги; зорі лупали; усе заснуло мертвим сном.)

Висновок. Слова в переносному значенні вживаються тільки в художніх текстах і їх немає в науково-популярних. Важливим для художнього тексту є порівняння (тихо було всюди, як у вусі).

Висновок. Перший текст науково-популярний, а другий – художній. Художнім цей текст вважається через велику кількість вжитих у ньому прикметників.


5. Домашнє завдання с.85 впр.165 написати розповідь про дятла (5-7 речень, не забувайте про абзаци).

Трудове навчання  Зробити аплікацію "Білосніжна зима" з ватних дисків.



Фізична культура



Немає коментарів:

Дописати коментар