15 січня
Літературне читанняУ зошит 15 січня
Тема. На язиці медок, а на серці льодок. Іван Франко "Лисичка- кума"
— Іван Франко любив дітей. «Життя, — говорив Франко, — мені мало всміхалося, але діти були тим весняним, сонячним промінням, яке зігрівало моє серце». Саме для дітей Каменяр написав багато казок. Сьогодні ми прочитаємо одну з них.
1. Підручник с.92-96 прочитайте казку.
2. Аналіз казки "Лисичка- кума"
Тема: казкова історія про те як хитра Лисичка та довірливий Вовчик садили нивку та що з того вийшло.
Головна думка: з хитрунами та брехунами не май ніякої спілки.
Казка вчить: не обманювати, не хитрувати, не дати себе обманути, не ставати сліпим у довірі до іншого, бути працьовитим, дотримуватися слова.
Схвалюється в казці: працьовитість, довіра, уміння зробити правильні висновки.
Головна думка: з хитрунами та брехунами не май ніякої спілки.
Казка вчить: не обманювати, не хитрувати, не дати себе обманути, не ставати сліпим у довірі до іншого, бути працьовитим, дотримуватися слова.
Схвалюється в казці: працьовитість, довіра, уміння зробити правильні висновки.
Засуджується в казці: хитрість, брехливість, злодійкуватість, жадібність, нещирість, ледарство, сліпа довірливість.
3. Поділ казки на логічно-завершені частини. Добирання заголовків (записати у зошит план)
План
1. Задум Вовка і Лисички.
2. Початок.
3. Середина.
4. Остоточок.
5. Вовк викрив Лисичку.
6. Нові хитрощі Лисички.
3. Домашнє завдання с. 92-96 читати в особах, позначити олівцем у казці частини за планом.
Математика
Тема. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове
1. Перегляньте відео і пригадайте алгоритм письмового множення https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c
АЛГОРИТМ МНОЖЕННЯ
✵ Одноцифрове число підписуємо під одиницями.
✵ Починаємо множити одиниці, потім десятки, сотні і т. д.
✵ Записуємо результати під тими самими розрядами, які множили.
✵ Отримані десятки додаємо до наступних добутків.
2. У зошит 15 січня
Класна робота
3. Підручник с.136 № 3,4 (письмово у стовпчик ) виконати у зошит.
Українська мова
Тема. Родові закінчення прикметників.Розрізнення роду і числа прикметників у сполученнях з іменником
1. У зошит П'ятнадцяте січня
Класна робота
2. Повторити правило с.88
3. Самостійна робота
Виписати сполучення іменників із прикметниками у дужках позначити число і рід прикметників.
Широко розкинув густе
гілля величезний дуб. Бадьорим
кроком з лижами на
плечах ідемо за село. Яскраве сонячне
проміння освітлює околицю. Дерева стоять у
пухнастому білому вбранні. Як хороше на свіжому
повітрі! Ми
підходимо до крутого берега Дніпра. З веселим гуком спускаємося вниз. Діти робили ялинкові прикраси.
Зразок. Гілля густе (одн., с,р.), дуб величезний (одн.,ч.р.),......
4. Пройти тест Код доступу 3755778
https://www.youtube.com/watch?v=UHolNPAu40g
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
Основні правила ведення дискусії:
- Відверто висловлювати думки.
- Поважати точки зору всіх членів дискусії.
- Слухати інших, не перебиваючи.
- Не говорити занадто довго та занадто часто.
- Водночас має говорити лише одна особа.
- Дотримуватися позитивних ідей та стосунків.
- Не критикувати себе та інших.
- Поважати точки зору всіх членів дискусії.
- Слухати інших, не перебиваючи.
- Не говорити занадто довго та занадто часто.
- Водночас має говорити лише одна особа.
- Дотримуватися позитивних ідей та стосунків.
- Не критикувати себе та інших.
https://www.youtube.com/watch?v=YXzFriRGWiM
Фізична культура
https://www.youtube.com/watch?v=UHolNPAu40g
Немає коментарів:
Дописати коментар