четвер, 21 січня 2021 р.

Завдання для опрацювання №10

 22 січня 





Літературне читання 

Тема. Кому біда докучить, то й розуму научить. Леся Українка "Біда навчить"

        Сьогодні ми продовжимо працювати над казкою Лесі Українки «Біда навчить".  Прочитаємо кінцівку казки  і дізнаємося чим саме завершилася історія про горобчика, чи знайшов він того, хто навчить його розуму. Складемо характеристику головного героя і спробуємо зрозуміти, чого хотіла навчити читачів Леся Українка. Попрацюємо з прислів’ями. 

1. Робота з підручником (с. 106 - 109 ) читати.

2. У зошит          План 

 Робота з деформованим планом. Відновити план казки і записати у зошит.

1.  Ґава сама не мала розуму.

2.  Сорока порадила жити без розуму.

3. Зозуля не захотіла вчити розуму.

4. Відмова курки.

5. Наука крука.

6. Жив собі горобець.

7. Мудра сова дурнів розуму не вчить .

8.  Безглузда бійка. 

9. Горобець утікає від бузька.

10. Горобчик став великим та мудрим горобцем.


3.Характеристика головного героя. Обрати риси, які характеризують горобчика до перетворення і після.Записати у зошит.

                                           ГОРОБЧИК

До перетворення:                                           Після перетворення:

Дурненький                                                    Вихований

нетямущий                                                     спостережливий

завзятий до бійки                                           хазяйновитий

без турботливий                                             мудрий

легковажний                                                   кмітливий

4. Визначення головної думки казки.

-       -  Розум за гроші не купиш.

-         -Мудрим ніхто не родився, а навчився.

-        - Голова без розуму як ліхтар без свічки.

 - -  Яке з прочитаних прислівїв найбільше підходить до цієї казки?

-         Обґрунтуйте свою думку. (Треба самому вчитися, здобувати розум).

Головна думка: мудрим ніхто не вродився, а навчився (заклик наполегливим навчанням самим здобувати собі розум).Записати у зошит.

 5. Продовжте думку:

-         У казці засуджується … (лінь, байдужість, нерозумність).

-         Казка навчає цінувати … (розум, бажання вчитися, працю).

6. Домашня робота с.106-109 читати, переказувати, дати відповіді на запитання. 

Математика

Тема. Множення чисел, одне з яких закінчується нулем.

                                                Пам’ятка

Множення чисел, що закінчуються нулями

  1. Підписуємо множники стовпчиком так, щоб нулі залишилися справа.

  2. Виконуємо множення не звертаючи увагу на нулі.

  3. Підраховуємо число нулів в обох множниках разом.

  4. Дописуємо  стільки ж нулів до добутку справа.

1. Підручник с.8 №2(усно).

2. У зошит  22 січня        Класна робота

Вирази №3 виконати множення письмово.
   26040               42700
*        5              *     3 
------------           -----------
13 0 2 0 0

3. Вирази №5(1,2) с.9 виконати по діях.

4. Домашнє завдання №5(3,4) виконати по діях,№9(ІІст.) с.9.

Українська мова

Тема. Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий та мякий приголосний в однині та множині.

За кінцевим приголосним основи прикметники поділяються на прикметники твердої та м’якої груп.

 До твердої групи належать прикметники, основа яких закінчується на твердий приголосний. Наприклад: добрий, вразливий, минула, прекрасне, народний, чистий.

До м’якої групи належать прикметники, основа яких закінчується на м’який приголосний: осінній, житня, ранній, художній, колишнє, справжній, безкраїй, довговіїй, короткошиїй.

Особливості відмінювання прикметників

ВідмінокОднинаМножина
ЧОЛОВІЧИЙ РІДЖІНОЧИЙ РІДСЕРЕДНІЙ РІД
Тверда група
Н.ГарнийГарнаГарнеГарні
Р.ГарногоГарноїГарногоГарних
Д.ГарномуГарнійГарномуГарним
З.Гарний, гарногоГарнуГарнеГарні, гарних
О.ГарнимГарноюГарнимГарними
М.… гарному (-ім)… гарній… гарному (-ім)… гарних
М’яка група
Н.ОсіннійОсінняОсіннєОсінні
Р.ОсінньогоОсінньоїОсінньогоОсінніх
Д.ОсінньомуОсіннійОсінньомуОсіннім
З.Осінній, осінньогоОсіннюОсіннєОсінні, осінніх
О.ОсіннімОсінньоюОсіннімОсінніми
М.… осінньому (-ім)… осінній… осінньому (-ім)… осінніх

 

1. У зошит  Двадцять друге січня 

                  Класна робота

2.Розподіліть наведені прикметники за групами. Записати у зошит.

Веселий, лисяча, тепле, дужий, рання, пізня, остання, вчорашні, гарячий, мідний, чудовий, росяні, вовча, братній, земляна, прекрасний, білолиця, земна, хмарний, сині, хороша, тутешня, майбутній.

Зразок.  Тверда група: веселий,лисяча,....

              Мяка група: рання, пізня,.....

3.с.96 вправа 183 (у зошит)

4. Вправа 184(у зошит)

Зразок. На далекому шляху, на вологій землі, у просторій кімнаті,.....

5. Домашнє завдання с.97 вправа 186(1,2), повторити правило с.93.

Зразок. У тихому(М.в.) небі ще блищали зорі, а на південному(М.в.) сході почало світлішати.

Я у світі

Тема. Україна - незалежна, демократична, правова держава

Підручник с.102-107 читати,дати відповіді на запитання.

Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=wcC3hDNzLhM


 

Фізична культура https://www.youtube.com/watch?v=sUKjzLYhotY



Правила безпеки в зимовий період




 








Немає коментарів:

Дописати коментар