вівторок, 19 січня 2021 р.

Завдання на опрацювання №8

 20 січня
Літературне читання
У зошит 20 січня
Тема.Леся Українка - поетична квітка України
1. Читання  статті «Леся Українка» (с.97)
2. Перевірка розуміння прочитаного.
— Яке справжнє ім’я Лесі Українки?
— Де і коли вона народилася?
— Якою вона була в дитинстві?
— Коли Леся навчилася читати?
— Коли написала свій перший вірш? Кому його присвятила?
— Як підписала цей вірш? За чиєю порадою?
3.     Складання асоціативного куща  «Леся Українка»



-         На уроках читання ми вже ознайомилися з багатьма її творами. Сьогодні поглибимо знання про творчість славної доньки України.

— У львівському журналі «Зоря» за № 22 на сторінці 186, був опублікований твір Лариси Косач — вірш «Конвалія», підписаний «Волинь, 1884, 30 жовтня. Леся Українка».

4. Підручник с.101 Слухання вірша «Конвалія» (аудіо запис вірша «Конвалія» студії «Філіжанка кави»)

https://www.youtube.com/watch?v=hAVRvB71ebk


5. Аналіз вірша "Конвалія"(у зошит)
Тема: поетична розповідь про бідну квітку, якій байдужа рука панночки «вік вкоротила».

Головна думка: засудження зневажливого ставлення панів до простих людей (заклик бережного ставлення до природи).


6. с.102 вірш "Давня весна"  Вірш «Давня весна» Леся Українка написала в 1894 p. Він увійшов до другої збірки поетеси «Думи і мрії», циклу «Мелодії»  

    Слухання вірша (аудіо)

https://www.youtube.com/watch?v=68UIjYiZuhU


7. Аналіз вірша "Давня весна"( у зошит)

Тема: зображення благотворного впливу приходу весни на ліричну героїню, яка занедужала.

Ідея: заклик бути оптимістом та жити в гармонії з природою.

Основна думка: «Моя душа ніколи не забуде того дарунку, що весна дала».

8. Домашнє завдання с. 101-103 навчитися виразно читати, дати відповіді на запитання.


Українська мова

Тема. Граматичне питання до прикметника у сполученні з іменником


1.– Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що відмінок прикметників можна визначити не лише за закінченням прикметника, але й за відмінком іменника, з яким він зв’язаний.

2.  Алгоритм

– З’ясуй, від якого іменника залежить прикметник.

– Визнач відмінок іменника, від якого залежить прикметник.

– Пам’ятаючи, що прикметник завжди стоїть у тому самому відмінку, що й іменник, від якого він залежить, визнач відмінок прикметника.

3.У зошит Двадцяте січня     Класна робота

 Підручник с.94 вправа179 ( виписуємо прикметник з іменником)

У тихому ( М.в.) тремтінні (ставимо питання  у чому? у тремтінні М.в., то і прикметник буде у М.в.)

у сонячнім (М.в.)промінні, ниви золотисті (...), у небі урочистім (...), спів дзвінкий (...), у нашім ріднім краї (...).

4. Читаємо правило.

5. Вправа 180(2) у зошит.

      Зразок. Мама співала тобі колискову (Зн.в.) пісню,коли ти був маленьким (Ор.в.) хлопчиком .

6 Домашнє завдання. с.95 впр.181, вивчити правило с.94.

 Інформатика

Тема. Інформаційні ресурси Інтернету 

Підручник с.78-82 читати.

 https://www.youtube.com/watch?v=jPo2zONDuFQ


Образотворче мистецтво

Тема. Реалістичні та фантастичні образи в мистецтві

Виконати малюнок "Невідома планета"









Немає коментарів:

Дописати коментар